Księgi rachunkowe
W imieniu i na zlecenie Państwa prowadzimy Księgi rachunkowe (zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości) w tym:
- opracowanie polityki rachunkowości zgodnie z indywidualnymi potrzebami i specyfiką firmy
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretacja dokumentów
- uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności
- zestawienie obrotów i sald
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- wsparcie w optymalizacji kosztów
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań okresowych w tym
skonsolidowanych sprawozdań finansowych - sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego, NBP i Urzędu Marszałkowskiego
- reprezentowanie Klienta przed US i ZUS
- archiwizacja dokumentów
- obsługa transakcji wewnątrzunijnych i zagranicznych
- pomoc w sporządzaniu wniosków kredytowych
- opracowanie dokumentacji do umów leasingu operacyjnego i finansowego